Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

امتحان داروها افتاد بعد از نوروز

درس هم بلافاصله تعطیل شد!

 

استاد عزیز می خواست به انترنهای تنبلمون ۲۰ بده! که البته با توضیح من تا ۱۸ کوتاه اومد.ولی باز هم زیادشون بود

ماههای دیگه توی نمره دادن نیازی به نظر استاد نداریما!

نظرات 10 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:10 http://gomshodegan.blogsky.com

اگه سوالی چیزی از داروها داشتی تعارف نکن بپرس!
تنبلی هم بد است درسو واسه شب امتحان نذارید دکتر!

مگه بخیلی؟! خوشت میاد یکی چغلیتو پیش استاد بکنه نمرت کم بشه؟! چیزی که برای خود نمیپسندی برای دیگران هم نپسند!

انترن تنبل و بی انضباط نباید ۲۰ بشه

ورونیکا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 http://veronika.blogsky.com

پس دعای خیر انترن ها هم نصیبتون شد:)

همیشه بوده!

بیگلی بیگلی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:41

به اون اینترن خوبه که یه مریضو باهاش واسه مشاوره مغزواعصاب تا ۳ صبح بیرون فرستاده بودی چند دادی؟

تا ۶ صبح!
اون اینترن روتیشن من نبود.ولی ازش همه جا تعریف کردم.
نتیجه اینکه از رزیدنتش ۲۰ گرفت.چون واقعا انترن خوبی بود

حبه انگور چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:21

چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی!!

باور کن حقشون ۱۶ بود

شقایق پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 http://red-sea.persianblog.com

سلام.شما رزیدنت روان هستین نه؟ / کوههای کرکس در کنار روستای ؛کشه؛ نزدیک نطنز هستن.اینم سوالی که پرسیده بودین:)

سلام
آره
مرسی
حالا نطنز کجاست!
مشکل شد ۲تا!

رزیدنتهای زنان پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:22 http://residentezanan.blogsky.com

بابا تو دیگه کی هستی...

;)

سارا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:42 http://www.jarahedivoone.persianblog.com

سلام آقای دکتر .
ما هنوز جوجه دکتریم . حتی دیوونه ها رو هم نمی ذارن ما جراحی کنیم.
مرسی که به وبلاگم سر زدی.
جراح دیوونه یعنی یه جراحی که دیوونه جراحی هست.. . یعنی می میره واسه جراحی. مثل من !!
گذشته از شوخی من اولا دوست دارم جراح بشم.
دوما جراح دیوونه اسم یه کتابه. سرگذشت یه جراح معروفه.

سلام
اختیار دارین
ایشالا چشم بهم بزنی می بینی که شدی جراح
بابت توضیح ممنونم

گل یخ پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:54 http://doci.persianblog.com

فکر نکنی اگه رزیدنت من بودی انتظار نمره ۲۰ دارم!
ما مثل کلاس اولی ها تو فکر نمره نیستیم!
ضمنا سعی کن تابستون روتیشن دکتر ط. نباشی!
چون من نمیتونم نباشم!

برنامه روتیشنها چن روز قبل از شروع ۳ ماهه تعیین می شه.
اگه شد حتما کامنتت رو لحاظ می کنم
اگه نشد هم توی نمره ت لحاظ می شه!!
می خوای برنامه روتیشنهامون رو بدم تو بریزی؟!
ضمنا فکر نکنی رنج نمره الزاما بین ۱۰ تا بیسته!

میم دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 17:39

خیلی احساس رزیدنتی بهتون دست داده یادتون نره که یه روزی اینترن بودین بعدشم نمره خیلی مهم نیست مگه اینکه شما بخواین به اینرناتون بگین خیلی مهمین

با تشکر از نظرتون
نمره یک راه برای قدردانی از دانشجوی خوب و واکنش به دانشجوی ضعیف هست. پس اگه بگیم نمره مهم نیست یعنی تفاوتی بین این دو قائل نیستیم و من در زمان اینترنی خودم از این موضوع خیلی ناراحت می شدم.به همین خاطر سعی می کنم توی نمره دادن به دانشجوها دقت مناسبی داشته باشم.
اهمیت دیگه نمره به اینه که اگه زیر ۱۲ باشه دانشجو باید بخش رو دوباره بگذرونه
بقیه قسمتهای نظرتون قابل پاسخگویی نیست و ترجیح می دم علت خشمتون رو خودتون پیدا کنید

میم سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:09 http://stormysea.persianblog.com

ما از دست سینیور از هر لحاظ میکشیم ولی نه خوشبختانه ذهنیتی نداشتم.جوابتون برام جالب بود اشاره به نکته کرده بودین که وقتی خواندم یه لحظه جا خوردم.
موفق باشید با اینترنهای بعدی انشاا.. تنبل و بی انضباط نباشن

شما هم ایشالا از دست هیچکی نکشین
زود هم قضاوت نکنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد