Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

پیامک

روز آخر ماه برای من پرمشغله‌تر از سایر روزهاست. برنامه‌ریزی کشیکها و مشاوره‌های ماه بعد و امتحان اینترنها علت این مشغله‌ست. امتحان اینترنها در دو قسمت بصورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شه که بیشتر امتحان شفاهیشون به من مربوط می‌شه. دیروز پیشنهادی به ذهنم رسید که با استقبال استاد محترم مسئول آموزش اینترنها و استاژرها روبرو شد و بنابراین از ماه آینده امتحان شفاهی اینترنها در بالین بیمار و بصورت عملی خواهد بود. یعنی از اینترن خواهیم خواست که علائم بیمار رو ارزیابی کنه و تشخیص و درمان بذاره.

اینترنهای این ماه من خوب بودن و ازشون راضیم.

¤ sms همونطور که از اسمش پیداست برای رسوندن یک پیام کوتاه به مخاطب هست، حالا با هر مضمونی. یکی از کارهایی که من رو می‌تونه عصبانی کنه اینه که کسی بخواد با sms باهام مکالمه کنه! تاحالا بارها این مساله پیش اومده و متاسفانه وقتی تذکر می‌دم که sms برای مکالمه نیست ناراحت هم می‌شن! با همون sms هم شروع می‌کنن به بحث که این کار خوبیه!!!!

¤¤ آخرین جلسه داخل بیمارستان برای انجام بعضی هماهنگی‌ها با حراست بیمارستان بود...

¤¤¤ یکشنبه کارنامه آزمون دستیاری میاد روی سایت. برای همکارام آرزوی پیروزی دارم.

¤¤¤¤ **********************************************

نظرات 13 + ارسال نظر
سپیده جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:54 http://gomshodegan.blogsky.com

پس از الان یه خسته نباشید واسه فردا!
خب گاهی امکان مکالمه با اون طرف به صورت دیگه‌ای وجود نداره آخه! آدم مجبور می‌شه متوسل همین پیامک بشه!
ولی خب در شرایط عادی قطعا راههای مناسب‌تری هم واسه مکالمه هستش! این راه مناسب یه آدم بیکاره٬ چون چند برابر راههای دیگه می‌تونه وقت تلف کنه!

موتیسم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:17

سلام بر دژاووی عزیز

واقعا خسته نباشی-با نظرت موافقم در مورد روز آخر ماه و کارهای مختلفت.در مورد امتحان انترنها این پیشنهادت خیلی عالیه.من زمانی که انترن بودم در بیمارستان ابن سینا(پاییز ۸۲) واقعا خیلی چیزا رو از بالین مریض و با راهنمایی های دکتر حجت و از همه مهمتر دکتر جوانبخت که واقعا به روانپزشکی علاقه داشت یاد گرفتم و اگه الانم چیزی از روان یادمه مال همون روزا و مریض دیدناست.به نظر منم درگیر کردن انترنها با بیماران بطور عملی خیلی میتونه مفید و آموزنده باشه و این وسط رزیدنت میتونه نقش هدایت کننده و سازمان دهنده داشته باشه(البته اگه مثه شما دلسوز و متعهد باشه).
در مورد پیامک هم کاملا باهات موافقم .متاسفانه ما در بسیاری از موارد کاربرد درست تکنولوژیها(فناوریها!) رو نمی دونیم ویا خودمونو به ندونستن میزنیم!!!
خوشحالم که من اولین کامنتو واست گذاشتم تو این پست.
راستی یه مریض کمپلیکه روانپزشکی دارم که میخوام در موردش باهات مشورت کنم.آدرس پست الکترونیکت همونه که تو وبلاگه؟
شاد و پیروز باشی.

سلام. مرسی سلامت باشید. از لطف شما ممنونم.
آدرس ای میلم همونه

مرجان جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:37 http://dayy.blogsky.com

اول و آخر هر ماه واسه من هم خیلی روزای پر مشغله ای هست که باید صورتحسابها و گزارشها رو آماده کنم هر کدوم ایییییییییییییین هوااااااا

آره واقعا منم از اس ام اس بازی خوشم نمیاد مخصوصا واسه کارهای ضروری فقط باید زنده زنده حرف بزنم

بابای فعلا

موتیسم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:29

سلام بر دژاووی عزیز

حالا که ما هی زود به زود بهت سر میزنیم باز تو دیر به دیر approve میکنی ما رو!!! خیلی مخلصیم .
من امشب باز شاندیز کشیکم.اگه اتفاقی اینورا گذرتون افتاد خوشحال میشیم در خدمت باشیم!!!( روبروی حسین شیشلیکی-بهداری شاندیز!!!)

سلام. اختیار دارید. گرفتاریم زیاد شده
:) نظر لطف شماست
ضمنا اون فیلم رو هم دیدم

سینوحه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:57

امیدوارم نظراتت با حراست هماهنگ بوده باشه تا مجبور نشن تو رو با خودشون هماهنگ کنن

:)

la belle indifference شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 15:00 http://la-belle.blogsky.com

سلام علیکم
چطورید چیف رزیدنت اصلاح طلب؟!
حالا نمیشه ما یکی رو از تو لیست اصلاحاتتون خط بزنید؟!
راستی... منم رکورد طولانی ترین پیامک ها رو به خودم اختصاص دادم و کسی هم به گردم نمیرسه!

سلام از ماست
اصلاحات هر کسی رو که در محدوده بیمارستان ابن سینا قرار بگیره شامل می شه

هلال شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:04

روز نوشت هایت بوی آرامش می دهند . امید که همین طور باشد.....

همینطوره
:)

ریحان شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:52 http://dr-reihan.persianblog.ir

اه! برا یه امتحان اینترنی پایان بخش؟! حیف نیست این همه وقت عزیزت رو تلف کنی؟ بابا نمرها رو همینطوری رد کن بره دیگه!

قسمتی از وقت و وظیفه من به آموزش اینترن و استاژرها اختصاص داره! نگران نباش!

فاطمه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:58

آقای دکتر شما ضعیف کش <اینترن کش > شدید ها.

!!

مهتاب یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:44 http://doctormahtab.persianblog.com

سلام.خسته نباشید.من رزیدنت زنان که همیشه یا کشیک یا خوابم.بعد از یک سال امدم توی وبلاگ قشنگتون. قبلا همیشه پای ثابت بودم!امیدم به اینه که سال ۲ بشم و کشیکام بشه ۱۰ تا.شاید یه کم وقت اضافی بیارم.موفق باشید.به وبلاگم یکساله که سر نزدم.

سلام/ شما خسته نباشید خانوم دکتر. مشتاق دیدار!
ایشالا به زودی حاصل این زحمات رو می بینید

BAHAR یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:57

AIA RAVAN PEZESHKI KHOBEH

خوبه. ولی نه برای هر کسی

دکترس یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:29 http://pezeshk2008.blogfa.com

مهمترین کارکرد اس ام اس در حال حاضر ارسال جوک است.

راسپینا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:51

وقتی باsms یک پیغام رو برای یک لیست طولانی یا حتی ۶-۷ نفر فرستاده میشه خیلی میچسبه .اما بحث با sms وقت و اعصاب ادم رو میگیره !تازه طرف حرف ادم رو چپه میفهمه

همین سوء تفاهمش واقعا نروروئه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد