Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

معلم

 

امروز جلسه بزرگداشت هفته معلم رو با حضور اساتیدمون توی پاویون برگزار کردیم.

خوب بود/

 

نظرات 8 + ارسال نظر
علی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 20:26 http://medicineman.persianblog.ir

یک سوال...
چه کسانی از روانپزشکان روانکاوی هم می کنند؟ یعنی من دیدم اکثرا انجام نمیدن اما اونایی که انجام میدن چه آموزش هایی رو می بینند؟

کسی که بخواد روانکاو بشه بعد از گذروندن مقدمات کار خودش باید سالها روانکاوی بشه. شاید چیزی که بعنوان روانکاوی توی جامعه ما بین عوام می‌چرخه چیزی جز این باشه. یه جورایی یه کار تحلیلی مد نظرشونه احتمالا که خب این هم معمولا بین روانپزشکان از نظر اولویت بعد از درمان شناختی رفتاری قرار می گیره که کار بیشتری روش شده و پاسخ دهی سریعتری داره. هرچند تمایل خودم کار تحلیلیه

سپیده یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 20:53 http://gomshodegan.blogsky.com

مختصر و مفید!
من که حتی یادم رفت به استاد عزیز تبریک بگم!

فاطیما یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:43 http://beautiful-smile.blogsky.com/

همین!!!

La Belle Indifference دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:48

سلام علیکم
کیف حالک؟!
روز معلم به اساتید محترم شیرینی هم دادید؟!
.
.
.
راستی چقدر شما مستعد سوء تفاهمید!
و من هم که مرتب سوء تفاهم ایجاد میکنم!

سلام علیکم از ماست
شکرا!
بله. شیرینی که هیچ، آبمیوه هم دادیم!

شما مستعدترین برای ایجاد سوء تفاهم

پزشک۷۸ دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:51 http://78med.persianblog.ir

روز معلم بر شما هم مبارک....چون رزیدنتها هم به نوعی آموزگارند

ممنونم از لطفت دکتر

راسپینا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:59

امسال همت کردیم و به اساتید دوران دبیرستان روز معلم رو حضورا تبریک گفتیم

امیدوارم خریدن گل یا شیرینیتون به عهده اقایون نبوده باشه ...اخه به طور خدادادی و جهان شمولی سلیقشون یک کم بد که نه اما خوب خوب نیست ...در ۲.۳ مورد ما که نقره داغ شدیم

گل که طلبشون. ولی خب از سلیقه خانومها استفاده بهینه شد

ریحان سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:14 http://dr-reihan.persianblog.ir

یاد امترن سال بالاییمون می افتم که به من گوشزد میکنه: تو دیگه اکسترن نیستی...اینترنی! اینو عادت کن! اینترن! حالا لازمه من یاد اموری کنم که شما دانش اموز نیستید ! رزیدنت می باشید! روز معلم رو برا چی جشن میگیری اخه؟!

:)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:40

ایضآ سلام علیکم!
حال شما؟!
نمردیم و دیدیم شما هم شیرینی دادید! (لطفآ باز از این جمله ناراحت نشید! محض شوخی عرض کردم!)

سلام.
از کم سعادتی شماست. وگرنه ما شیرینی کم ندادیم به ملت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد