Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

خرچنگ و قورباغه

چرا با هر استادی می رم به خطم گیر می ده؟!

مگه تقصیر منه که بدخط شدم

مگه من خواستم بدخط بشم؟!

من ... رو ... ...

نظرات 5 + ارسال نظر
ورونیکا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 00:23 http://veronika.blogsky.com

آدرس کلاس خوشنویسی با خودکار رو بدم خدمتتون:)؟

سپیده جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 00:44 http://gomshodegan.blogsky.com

بابا دکتر و خط بدش دیگه! کلاسش به همینه!:-P
حسودیشون میشه حتمی!!

حبه انگور جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:50

خدا رو شکر کن که به امضات گیر نمیدن!

N3o0o0o0o چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:02

هاهاااا
اووخییی طفلی عمو پسرک

عمو پسرک من بچه بودم به خرچنگ قورباغه می گفتم
خرچمباغه!!!

D:

ل دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:42

بر عکس شما من خیلی خوش خطم. خوبی نت همینه که خط بد مشخص نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد