Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

۰

و خداوند صفر را آفرید
تا هرگاه احساس نزدیک شدن به ته خط را داشتی
از آن شروع کنی
دو

با

ره

نظرات 6 + ارسال نظر
من شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 14:07

جمله زیبا یی بود من به ته خط رسیده بودم دوباره شروع می کنم .......

سپیده شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:47

نظر جالب و قشنگیه
ولی فقط...
عمل کردن بهش یه کم سخته

ورونیکا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:37 http://veronika.blogsky.com

به به شما هم نکته بین و ریز بینین که مثه آبلالو ؟! ببینم مسری این حالت:)!

فواد یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 http://deepdarkblue.persianblog.com

دکی من به انتها برسم ترجیح میدم یه چیز جدید تری رو از نوع شروع کنم نه همون رو!راستی دلمون تنگ رفته واست!اعتبار بلاگ ما به یه دکی بود!بیا!

یک شبگرد دیوانه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12

دوباره؟؟؟؟!!!

ل سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:58

خیلی خوشم اومد

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد