Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

سوء تفاهم

کارت سوختم اومد. امیدوارم این یکی دیگه هوشمند باشه و صاحبش رو تنها نذاره!
داشتم به این فکر می‌کردم این مساله که رئیس‌جمهور می‌گه سهمیه‌بندی بنزین رو آخر سال ۸۷ برمی‌داره، بعد از این همه برنامه‌ریزی و دردسر و هزینه و ایجاد فرهنگ جدید، به انتخابات ریاست‌جمهوری چند ماه بعدش ارتباطی داره؟! یعنی مشکل مصرف سوخت کشور با این چند ماه سهمیه‌بندی حل شد؟!

¤ الان که دارم می‌نویسم این سوال برام پیش اومده که چرا اسم ورزشگاه باشگاه آرسنال اماراته؟

¤¤ به سال قبل که نگاه می‌کنم می‌بینم که واقعا چقدر سنگینه ماهی سه و نیم کشیک داشتن. خدا واقعا بهم صبر داد سال یکی رو!

¤¤¤ عشق، سوء‌تفاهمی عاطفی‌ست که رفعش نیازمند زمان است...

¤¤¤¤ زندگی قشنگم این روزها اونقدر معمولی ولی حجیم پیش می‌ره که انگار هیچوقت اتفاق مشکوکی به خودش نخواهد دید.

نظرات 24 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:33 http://gomshodegan.blogsky.com

چرا به همه چیز بدبینی دکتر؟! خب حل شده مشکل دیگه!!

¤ آرسنال رو بیخیال٬ مهم اینه که منچستر برد! :دی
¤¤ مردم چه کلاسی می‌ذارن با سال دویی بودنشون!
¤¤¤ کاملا منظورتون رو گرفتم! ولی تازه بعد حل‌سوتفاهم همه چی زیبا میشه... به نظر من دکتر٬ عشق مثه یه بارندگی تند می‌مونه که تازه بعد فروکش کردنش هوا عالی می‌شه و رنگین‌کمون و زیبایی...یه دوست داشتن ملایم با پشتوانه...
دکتر چرا روز به روز بیشتر می‌چسبی به عقل منطق و از احساسات دور می‌شی...؟
آدم بی‌احساساتش زیاد شبیه آدم نیست٬ همون طور که بدون عقلش...

خب خداروشکر که همه چیز حله! می گم شما همیشه آنلاین هستید؟!
سوءتفاهمهای مثبت وقتی رفع می شن نتیجه زیاد جالب نیس. این بارندگی تند سیل آساست
احساسات؟! واسه زمانی خوب بود که ماشینها ساسات داشت!

داش علی دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 http://dawshali.persianblog.ir

چون هواپیمایی امارات پولشو داده

پول چه می کنه!

آلبا دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 http://www.enoxaparin.blogfa.com

خدا رو هزار مرتبه شکر بابت کارت سوختت! حالا دنبال یه سوژه جدید باش دکتر!
در مورد اسم ورزشگاه هم چون اسپانسرش یه شرکت اماراتی بوده دکتر!
واقعاخسته نباشی ! ارتوپدی بودی چی کار می کردی دکتر!
و اما عشق....دکتر!
همین مهمه که به نظرت قشنگه. باقی همه هیچه دکتر!
با اجازه لینکت می کنم دکتر!

ارتوپدی هم البته رشته سنگینیه دکتر!
متقابلا لینکت کردم دکتر!

mary دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41

زندگی قشنگم ...

:)

الف.کاف دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:06 http://open-area.blogsky.com

من یه میل باکس هوشمند دارم که ایمیل‌ کسی که ازش خوشم نمیومد رو انداخته بود تو اسپم‌ها! با اینکه از یاهو بود و با اینکه بهش نگفته بودم اسپم کنه!!!

می‌خواین بگم چند روزی با کارت سوخت‌تون بگرده بلکه روش تاثیر بذاره؟!!

کارت سوخت ما خنگتر از این حرفاس! در عین حال از پیشنهاد شما سپاسگزارم!

[ بدون نام ] دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:22

همیشه که نه! ولی وقتایی که شما آپ می‌کنی هستم تصادفا!! اینم از شانس خوبه منه٬ یا شایدم شما!! :دی

سیل‌آساتر از بارون امروز؟! :پی
شمام تکلیف‌ ما رو معلوم نمی‌کنی ها! یه روز پست می‌ذاری که عاشق بشین٬ خوبه! بعد ما می‌میریم عاشق می‌شیم٬ می‌گی بارون سیل‌آساست!
حالا جواب خونواده‌مون رو چی می‌خوای بدی که سیل‌زده‌مون کردی؟!
آها! اینم از شانس خوب ماست که تا به ما رسید احساسات از مد افتاد! مامانم باید اسمم رو می‌ذاشت لوک خوش شانس!!

!!
گفتم عاشق بشید، ولی گفتم تحت چه شرایطی.

سپیده دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:22 http://gomshodegan.blogsky.com

این قبلیه من بودم!
هل می‌کنید آدم اسمش یادش می‌ره!

!

roseola دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:48 http://roseola.blogfa.com

پناه بر خدا . من رو روشن کن . ماهی سه و نیم کشیک سنگینه ؟؟؟!!!!!

باور کن وقتی ماهی یک و نیم کشیک داشته باشی سه و نیم تا خیلی سنگین و طاقت فرسا به نظر میاد!!!!!!!!

مرجان دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:32 http://ghij.blogsky.com

سلام آقا دکی :دی

مبارکه به سلامتی کارت سوختت اومد ... حالا مواظب باش ایندفعه گمش نکنی ... حواست کجا بوده ناقلا که گمش کرده بودی ؟ ؛)

اون پست قبلیت خیلی خوندنی بود مخصوصا اون قاسم هیتلر ((=

راستی دکی جون ؟ من سوال دارم ! انترن و اینترن و رزیدنت که میگن ، چه موقع به دانشجوی رشته پزشکی میگن ؟ این سه مرحله بعد از پایان دوران دانشگاهیه دانشجوی پزشکیه ؟ و کدومش اول تره ؟ :|
راستی ! من خودمو معرفی نکردم من سیندرلام ((=

سلام از ماست! گیگیلی خوبه؟!
حواسم لابد جای مهمتری از بنزین بوده!
انترن همون اینترنه. ۱۸ ماه آخر دوره پزشکی، اینترنی هست.
رزیدنت در واقع دانشجوی دوره تخصصی پزشکیه و خب طبیعیه که بعد از اتمام پزشکی عمومیه

mary دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:36

وای دکی :(
رفتم برا فردا از یه روانشناس وقت گرفتم،که کلی سفارش شدس البته و تکه و از این حرفها
ولی نمی دونم برم چی بگم!!!نکه اصلا تو اون یکی مودم نیستم نمی دونم چی کار کنم آخه خیلی خوشحال برم بگم من افسرده ام ؟؟؟!!! در حالیکه نیستم الان اصلا مشکلی ندارم هر چیم فک می کنم چیزی برا گفتن پیدا نمی کنم.حالا برا اولین بار که قراره این آدمو ببینم چی بگم؟
پیش دکیه خودمم نمی رم چون که من اصلا چیزیم نیست.

هیچ اشکالی نداره. قرار نیست که ملاقات شما همین یه بار باشه که. اتفاقا این خوب هم هست که توی شرایط خوب ببیندت و اگه خدایی نکرده دوباره شرایط بد برگشت اونوقت این رو کاملا درک خواهد کرد.

من معتقدم در مورد شما یک روانشناس خوب باید کار اصلی رو انجام بده و از درمان دارویی بصورت کمکی استفاده بشه. البته اطلاعات من در مورد شما محدوده ولی برداشت من اینه.

mary دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:58

خب خدا رو شکر افتاد برا ۴شنبه تا اونموقع ببینم چی میشه.
ولی امیدوارم زیاد لازم نباشه برم چون خیلی گرون میگیره.ساعتی ۲۰ تومن :(

گرونه؟

نوروز سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:14 http://ravanpezeshk51.blogsky.com

دکتر سلام
من با اجازه‌ات به روز کردم قلم خوردگی را
فاصله زمانی که درست بود ولی باقی سفارشات رو شرمنده شدم که بلد نبودم...
سال دوم که بودم، سه ماه دربیمارستان رسول اکرم ماهی یازده تا کشیک میدادم !!بقیه‌ی سال دو هم حداقل ماهی پنج تا رو داشتم!
خوش باشی

سلام از ماست
بقیه ش رو درست می کنم. البته توی قسمت راهنما آموزش دادم

زمان شما انگار همچین سبک هم نبوده!

کودک فهیم چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 http://nostalogist.blogfa.com

سلام دوست قدیمی..چطوری خوبی؟ این وبلاگت چقدر دیر بالا میاد..از دیروز ده بار سعی کردم نمی تونستم بیام تو.سرعت نت تهران هم خیلی پایینه..خوبی خوشی؟
می گم شما واحد چشم اصلا نگذروندین؟ دکتر جان تو زمینه سیاه با رنگ براق ابی نوشتی کور شدم نمی تونم بخونم!!

سلام از ماست! کم پیدایی دکی؟!
احتمالا بخاطر آهنگ وبلاگ یه مقدار دیر بالا میاد. پیشنهاد می کنم واسه رفع مشکل شهرتو عوض کنی!!!!!!!!!!

قبلا با سفید می نوشتم و فکر می کردم این رنگ اون مشکل رو نداشته باشه. ولی چشم. باز هم سعی می کنم این مساله رو رعایت کنم

تنها چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 http://dastyari.freeforums.org/

سلام دکتر
خسته نباشید.لینکتون کردم.
http://dastyari.freeforums.org(انجمن آزمون دستیاری)
یک سری هم به من بزنید.

سلام
مرسی. منم لینک کردم.
سر هم زدم. ولی نفهمیدم کجاش باید برم!!

ورونیکا چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:10 http://veronika.blogsky.com

اتفاقای مشکوک و دوس دارم .
بعدشم اتفاق مشکوک / مشکوکه آدم که نمی تونه حدس بزنه کی پیش میاد یا اصلا پیش اومده یا نه ...

یعنی عشق بدون سوء تفاهم نداریم؟!

راستی یه خورده تفریح واسه زندگی لازمه دکتر درست می گم؟:)

عشق خودش سوء تفاهمه. و خب مثل خیلی سوء تفاهمهای دیگه بعد از مدتی رفع می شه
تفریح هم می کنیم :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:35

واقعآ از ماهی ۳.۵ کشیک خسته نباشید!
امیدوارم سوء تفاهم ها زودتر رفع بشه...
و دیگه هیچ اتفاق مشکوکی براتون نیفته!

فعلا که یک و نیم تاست
سوءتفاهم و اتفاق مشکوکی هم در کار نیس!

mary چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:38

کسی که نمی پرسه خودم باید بیام بگم که رفتم و ... :(
قبلا که کلی انگیزه داشتم برا بهتر کردن وضع این بود نتیجش و هیچ تغییری هم در کار نبود موندم الان که حتی همون انگیزه رم ندارم چی می خواد بشه

از کی باید بپرسم؟!
وقتی که می گی خوبی چی رو می خوای تغییر بدی؟

mary چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:59

ولی خداییش روانشناسه خوبی بود.از اول تا آخرش داشت با فکرای من کلنجار می رفت و همه چیز رو به بحث می کشید و نمی ذاشت از زیر چیزی در برم.البته منم بعدش ناراحت شدم
کلیم مشق داده :)

خوشحالم که موفق بوده

انسیه پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:44

زندگی قشنگم......هاه....خوبه! ... بابا زندگی خودته...اگه خودت باهاش حال نکنی هیچ کس باهاش حال نمی کنه.


سوء تفاهم بودن عشق هم عمومیت نداره...



نه اونقدر عاشق شو که هیچی و نبینی٬ نه اون قدر ببین که هیچوقت عاشق نشی


یادم نمیاد کِی٬ کجا٬ کی اینو بم گفته!

به به! انسی خاله؟
از این طرفا؟!


...

خوب گفته هرکی گفته

mary پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45

اونو به در گفتم که دیوار بشنوه.وگرنه منم می دونم که شمانمی تونی بپرسی :)
نه من کی گفتم خوبم،گفتم بعضی وقتها خوبم :)

ایشالا همیشه خوب باشی!

علی پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:12 http://medicineman.persianblog.ir

واسه کارت سوختت رمز بذار.ا
ینکه ربطی داره به انتخابات بماند اما آخه چه برداشتن سهمیه ای هست که یا باید گازسوز باشی یا بنزین خدا تومن!
آرسنال رو که گفتن.
این جمله رو به طور نسبی قبول دارم. مسأله نسبی بودنش اینه که آخر معلوم نشد عشق چیه!

حتما این کار رو خواهم کرد

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:39

http://music3.mihanblog.com/Cat/21.aspx

نیایش جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:16

دکتر خیلی ما رو میترسونی گاهی اوقات میخوام پنبه ی دستیاری رو از گوشم در ارم *در ضمن عشق اگه عشق باشه زمان هم نمیتونه حلالش باشه

:)

[ بدون نام ] یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:11

اگه سوء تفاهم مثبت باشه همون بهتر که زمان رفعش نکنه

اوهوم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد