Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

۱ سال بعد...

۴شنبه هفته قبل اولین بیماران سایکوتراپی رو توی کلینیک ویژه گرفتم که ۲ نفر بودن. فردا جلسه دومه و امروز مشورتهای لازم رو با استادم کردم. کیسهام یکی conversion و یکی هم grief حل‌نشده داشت. یکی دو جلسه آینده هم کماکان به ارزیابی دقیقتر گذشته بیمار و موشکافی روابطش معطوف خواهد بود که البته به خودی خود علاوه بر آماده‌سازی اطلاعات لازم، نقش درمانی هم داره.

¤ توی تعطیلات نوروز فیلمی با عنوان ‹‹روزهای بهم ریخته›› پخش شد. از این قسمت دیالوگش خیلی خوشم اومد. بخصوص با این لحن و تن صدا.

¤¤ سالهای زندگی مثل این فیلمهایی شده که می‌نویسن: ۱ سال بعد...

و در یک چشم بهم زدن شده سال بعد، با همون آدمای قبل

نظرات 15 + ارسال نظر
شازده خانوم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:18 http://shazdekhanoom.blogsky.com

اما گاهی یک سال مثل یک قرن میگذره با کلی سکانس و دیالوگ و شخصیتهای رنگ به رنگ.

الف.کاف سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:27 http://open-area.blogsky.com

دوست داشتن!!
دوست داشتن رویایی رو توصیف کرد... دوست داشتن افسانه‌ای!!

اگه کسی رو پیدا کردین که همچین دوست‌داشتنی رو تجربه کرده٬ ازش برام یک ساعت وقت بگیرین... یک ساعت فقط برای اینکه باهاش حرف بزنم!

:)

سپیده سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:45 http://gomshodegan.blogsky.com

به نظرم سایکوتراپی باید یکی از جذاب‌ترین قسمتهای کارتون باشه

آره... دوست داشتن واقعی اینه..
هرچند شاید این روزها جز تو فیلما و قصه‌ها کمتر بشه دیدش...

دقیقا امروز داشتم به این فکر می‌کردم که سال‌ها چه زود می‌گذرن و جالبه که باز تکرار همون وقایع! بازی عجیبه...

زندگی کلا فیلم جالبیه

لاله سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:50 http://guyton.persianblog.ir

از نیمرو ها !!!! چه خبر‌؟!!!!

سلام دارن!

مدادسیاه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:20

من که حاظرم یه پولی دستی بدم که زندگیم بشه یه سال بعد

چند؟!

موتیسم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:40

سلام بر دژاووی عزیزم

امیدوارم خوب و خوش باشی.چند مدتی است که به دلیل مسافرت نتوانستم به وبلاگت سر بزنم و از مطالب جالبت استفاده نمایم که البته کم سعادتی من بوده است.

الان باز هستم و استفاده میکنم.
راستی فیلمو دیدی؟

خیلی مخلصیم

سلام دکتر
ممنون از لطف شما
راستش فیلم رو هنوز ندیدم! این مدت از بس نبودی فراموش کردم فیلم رو ببینم! ایشالا در اولین فرصت!

اقاقیا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:00 http://gozareaghaghia.blogfa.com/

مرسی از پاسختون ،من نمره ام یکم کمه برای روان شاید اینجوری نمره روان بیاد پایین وقبول شم

خواهش می کنم.
نمی دونم والا. زمان روشن خواهد کرد

علی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:14 http://medicineman.persianblog.ir

کی تکرار(بازپخش!!!) این فیلمو میده؟!

چی بگم!

سارا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:43 http://jarahedivoone.persianblog.ir

سلام. یک سال بعد که من کامنت می زارم!!!دیر اومدم دیگه.
میگم عجب نیمروییه این پایین..خیلی خوشمزه می زنه ولی یعنی نیمروی شما هم همین شکلی شد؟ نسوخت؟!!!
خسته نباشین از کشیک طاقت فرسا. ولی خدایی دیگه نیمرو بعد کشیک جواب این همه کار رو نمی ده ها..یه کم خودتونو تقویت کنین یه چلو کبابی چیزی بخورین .ضعیف میشی یه هو...

سلام
نه دیگه نیمرو زود می پزه سوختن نداره!
مرسی. دیگه ما که زندگیمون رو وقف کشیک کردیم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:57

سلام علیکم و رحمت الله!
میبینم که احوالات بد نیست!
و ایضآ میبینم که جلوی استاف اورئوس دور برمیدارید و تز مبارک ما رو به سخره میگیرید!!
حالا جلوی استاف اورئوس نمیتونم جواب بدم سوء استفاده نفرمائید!

سلام از ماست
هدف ما اصلاح شماست!

. پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:07

خوشبحال تو من تا به خودم اومدم نوشتن: ۱۰ سال بعد، جدی میگم..!

عجب!

موتیسم پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:36

دژاووی عزیزم

سلام
راستی یادم رفت از عکس بسیار جالبت در پست آخر تشکر کنم.خیلی جالبه که در عالم عکس هم صاحب سبک و تجربه هستی هم از نظر انتخاب عکس و هم از نظر گرفتن عکس.خیلی دوست دارم با نظریاتت راجع به مسائل مختلف آشنا بشم. اینکه هی میگم فیلم رو ببین جسارتا برای همین منظوره! واقعا سعی میکنم هر روز به پست هات سر بزنم.امروزم کشیکم.شاندیز! اگه گذرت افتاد ببینیمتون!!!

ارادتمندم

سلام دکتر.
نظر لطف شماست.
حتما به زودی می بینمش
از لطفتون ممنونم
اتفاقا امشب همون نزیدکیها بودم!

نیشتر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:01 http://neeshtar.blogfa.com/

از وقتی رئیس شدی دیگه تحویل نمی گیری !

اختیار داری دکتر!

راسپینا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:58

متاسفانه این فیلم رو ندیدم و جریانش رو نمیدونم . این دیالوگ اوج دوست داشتن رو توصیف کرده اما خوب شاید اونی رو که دوست داشته خطر کردن رو ترجیح میداده اون وقت به جای اون هم تصمیم گرفته

:)
هر کسی اول در قبال دوس داشتن خودش مسئوله

سینوحه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:50

وای چقدر یکی بهت اعتماد کنه تا مسائل خصوصی زندگیشو بهت بگه لذت بخشه

و چقدر مسئولیت میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد