Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time


کسی هنوز میاد اینجا؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
intern یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 21:46

من اینجارو تازه پیدا کردم....واقعا از نوشته هاتون لذت بردم...اگر هنوزم ب اینجا سر میزنین چند تا سوال راجع ب روان پزشکی داشتم هرچند که بعید می دونم ب هرحال الان شما فارغ التحصیل شدین و کلی سرتون شلوغه

امیرحسین چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:52

سلام
من قبلن امده بودم حالا امدنم دلیل بزرگتری داره دارم انتخاب رشته میکنم و روانپزشکی انتخاب اول منه ....

Yash سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:40

Bale

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد