Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

در کشیک

بعد از تعویض ویندوز سیستم خودم کشیک امروز این فرصت رو بهم داده تا ویندوز کامپیوتر پاویون رو هم که یه مقدار بهم ریخته و اعصاب‌خوردکن شده بود عوض کنم. کاش تعداد ویندوزهایی که نصب کردم رو یه جا ثبت کرده بودم! آخرین نرم‌افزاری که نصب کردم google earth بود. عکس بالا هم عکس بیمارستان ماست توی google earth. مارکر زردرنگ پاویون ما رو نشون می‌ده. یعنی جایی که الان هستم.

کشیک هم تا اینجاش معمولی بوده. هرچند درمونگاه از ظهر تاحالا از بیمار خالی نشده، اما قابل تحمله. امیدوارم بقیه‌ش خلوت باشه. کیسهامون هم تاحالاش همگی تکراری بودن و بیمار جالبی نداشتیم.

دیروز بعد از چندین ماه بخشمون پر شد از استاژر. فعلا قضاوتی راجع بهشون ندارم. اینترن خارجیمون هم امروز تونست برای چند روز مرخصی بگیره و توی همایش دانشجوهای خارجی در اصفهان شرکت کنه. البته بخاطر مشغله‌های زیادم کار آموزش اینترنها و استاژرها رو عمدتا به همکار سال یکیم سپردم. پس بود و نبودشون فرق چندانی برام نداره.

¤ ۵شنبه تا شنبه برای نمایشگاه کتاب، تهران خواهم بود.

¤¤ همین الان زنگ زدن که درمانگاه چند تا مریض داریم و اینترنها شرح حال گرفتن و باید برم. فعلا با اجازه

 

نظرات 14 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:03 http://gomshodegan.blogsky.com

اتفاقا منم با ویندوزم مشکل پیدا کردم و تو فکر عوض کردنشم٬ کاری که تا حالا نکردم! میاین کمک؟!
همین امروز پوستر این همایش رو دیدم و با خودم گفتم چه جالبه!
امسال بعد ۵ سال نمایشگاه کتاب نمی‌رم. به جای ما هم کتاب ببینید و بخرید.
خوش بگذره

سی دی ویندوز رو بذارین توی درایو و نکست بزنین همش!

مرسی

مهیار چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:42

سلام.وبلاگ باحالی داری
راستی اون فایلی که رویا واسه رتبه ها داشت رو داری.ممنون میشم واسم بفرستی

سلام
بله
می فرستم

. چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:03

ساعت دقیق بگید دژاوو

چرا؟!

لاله چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:21 http://guyton.persianblog.ir

تحریم سیاسی ! ‌اقتصادی ! وبلاگی !

نیایش چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:29

سلام خوش به حالت که داری میری نمایشگاه کتاب منم می خواستم برم اما امتحانای نیم ترم و اوضاع حاکم مگه امون میدنخوش به حال اونایی که جراتشو دارن امتحاناشونو دو در کنن

۷۸ چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:37 http://78med.persianblog.ir

سلام دکتر....شرح حال رو اینترنهایی گرفتن که بود و نبودشون فرقی نداره ها

سلام. توی کشیک که حق با شماست. وجود اینترنها کاملا موثره

راسپینا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:13

ای کاش این مستطیل های صورتی هم اسم داشتن
سفر خوبی داشته باشید .

این هم از مستطیلها
کافیه روی عکس کلیک کنید

علی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:50 http://medicineman.persianblog.ir

من که توی عکس نمی بینمت!!
حالا واقعا ببینیمت!!

:)

ندارد پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:28

سلام.یه سوال دارم.این آکسفورد جدید چقدر با قدیمی فرق داره؟ من از رو کتاب خلاصه می خونم و ۲۰۰۵ هنوز نیومده....

سلام
فرقش بخصوص توی درمانها قابل توجه هست. بخصوص توی ۹۹ به SSRIs کمتر پرداخته شده بود که این توی ۲۰۰۵ به روز شده

سینوحه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:48

دکتر جان یک سول داشتم و اونم اینه که SSRI ها و یا بوسپیرون ممکن است باعث کاهش تمرکز و آمنزی در فرد بشوند یا نه!! از پاسخت پیشاپیش ممنونم

ریحان جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 16:20 http://dr-reihan.persianblog.ir

اااااه! چه پاویون قشنگی!!!

la belle indifference شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:50

سلام علیکم
حال شما؟!
اگه نرم افزار SPSS هم نصب کنید دیگه سیستم اطاقتون حسابی توپ میشه!

راسپینا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:44

نمی دونم چرا احساس می کنم این بخش ECT نسبت به بخش های دیگه باید خیلی دور باشه

فاطیما شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:46 http://beautiful-smile.blogsky.com/

این اتاقت خیلی به خیابون نزدیکه
سرو صداش زیاد نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد