Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

شام‌گاه

امشب دومین غذا رو توی این ۹ روز پختم:

نیم 

      رو

فریزر، رستوران و بیمارستان، مثلث کالری این روزهای من‌اند.

¤ فردا یک‌چهارم کشیک دارم. آخه من تا کی باید این‌همه کشیک بدم؟! چرا این رشته ما اینقدر سنگینه آخه! آخه کجای دنیا چیف کشیک می‌ده! تمام زندگیم که شد کشیک! تا کی آخه؟!

نظرات 18 + ارسال نظر
سپیده دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:03 http://gomshodegan.blogsky.com


زحمت کشیدی واقعا!!
بزرگترین هنر مردا تو آشپزی همینه دیگه!

راسپینا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:28

چه مظلومانه.امیدوارم نیمروتون نسوخته باشه




نسوخت :)

راسپینا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:39

این عکسه پروانه ها چقدر قشنگه...بچه که بودم خیلی دوست داشتم فقط یک لحظه بال پروانه ها رو بگیرم.یادمه چند باری پروانه گرفتم اما وقتی دستم به بالشون میخورد دیگه نمی تونستن پرواز کنن...

:)

آلبا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 http://www.enoxaparin.blogfa.com

سلام.... واقعا؛ درکت میکنم دکتر! خسته نباشی...من اکثر اوقات میخونمت ولی فرصت کامنت گذاری نیست! چیف شدنت هم خیلی مبارک استاد!

سلام. ممنونم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:30

سلام کلک! رستوران رو نبودین که !!!
اینقدم نق نزنین کشیک که اینقده ناز و عشوه نداره!

سلام
کدوم رستوران باید می بودم؟!

la belle indifference دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 http://la-belle.blogsky.com

سلام علیکم چیف رزیدنت آشپز باشی!
من نمیدونم شما تا کی میخواید از سختی و زیادی کشیکها بنالید؟!

!!
تا وقتی که کشیک داشته باشم

مرجان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:05 http://dayy.blogsky.com

هنوز مامی پاپیت از سفر برنگشتن ؟ حقته آشپزی کنی ! یه عمر مامی برات غذا پخته لوس بار اومدی ! باید تنبیه بشی ! تازه دعا میکنم همسر آینده ات هم مثل خودت دکی باشه که اونم هی بره کشیک تا درجه لوسیت کم بشه

((=

الفراررررررررررررررررر

!!

mary دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:42



samix دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:22

می گم شما که دست به ارشادتون خوبه!این مرغ ها رو ارشاد کنید؛غذای آماده بدن خدمتتون؛داداج من!

)-X

ریحان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:27 http://dr-reihan.persianblog.ir

اخی! دیگه چی کارا کردی این روزا؟!!!!

کارای خوب خوب :)

samix دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:29

می گم شما جز اخم کردن و ارشاد و عجب فرمودن کار دیگه ای بلتین؟

کلا ارشادخور شما ملسه. اشکال از ما نیس

samix دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:46

خیلییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم!خشانت هم بلتین!

آشنا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 http://beautiful-smile.blogsky.com/

خجالت نمیکشی با این سنت این همه غر می زنی

بعدشم وظیفته کشیک بدی
اگه تو ندی من بدم؟؟!!!!!

!!

اقاقیا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:25

salam aghaie dr man shenidam ravan ghare 4 sale beshe shom etelaee nadarin?

سلام
بله. ورودی های جدید ۴ ساله خواهند بود

سپیده سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:59 http://tapeshe-aftab.blogfa.com

سلام...وبلاگ شما رو از وبلاگ یکی از دوستانم پیدا کردم آقای دکتر...اگه اجازه بدید می خوام لینکش کنم!
موفق باشید...امیدوارم کشیک هاتونم تموم شه!!!

سلام
لطف می کنید

مدادسیاه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:19

حقته

!

یک دخمل! چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:50

هرکسی که زن نگیره حقشه!!
مخصوصا شما دکترها!مخصوصا شما رزیدنتها!
(انگار خیلی دلم پر بود )

=))

ایرمان جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:46

کحای دنیا استاژرها در سه هفته ۴ تا کشیک از ۲ ظهر تا ۱۰ شب وای میستن؟؟؟؟من نمی دونستم شما چیف هستین!!مگه روان چند سال تخصصش هست؟؟؟

۳ ساله. ولی از امسال دیگه ۴ ساله می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد