Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Dysphoria

یه چیزی کمه

لعنتی

نظرات 6 + ارسال نظر
یگانه * خواب گریز * جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 22:51 http://www.yegane24.persianblog.com

سلاااام !
چه کار خوبی کردین بعد از این همه مدت دوباره سر زدین .. حق دارین که بگین بد نیست سری به قدیمی ها بزنم ! ولی دقیقا به همین اندازه من هم حق دارم که بگم پس چرا خودتون زودتر این کارو نکردین ؟؟!! ... خوشحال شدم واقعا ..
و اما این نوعی توهم بصورت احساس آشنا بودن یک موقعیت جدید ... به نظرم چیز جالبی میاد .. من هم از علاقه به روانشناسی و روانپزشکی بی بهره نیستم ... خیلی دوستش دارم ..
سعی کنین باز هم یادم بندازین که بیام !!
خوب باشین ..

سپیده شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 00:09

لعنت به عامل این احساس...
....

آلبالو شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:38

کاش یه چیزی کم بود ...
به نظر من یه چیزی زیادیه ...

مریم شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 http://ethmoid.persianblog.com

گاهی آدمها حرف میزنند که شنیده بشن...بهت گفته بودم...نگفتم؟ بره ها...شیون... کابوسهایی که تموم نمیشن... نه آقای دکتر! نه شما به اون ترسناکی هستید و نه اون... بگذریم... فقط اینکه کاش آدمها با آنهمه ادعای صبر حرفهایی که وقت خداحافظی میزنند هم یادشان باشد... گفتم که دلی که یکبار ام ای کرد دیگر با تمام قدرت نمیزند...

ورونیکا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:55 http://veronika.blogsky.com

آره کمه ...شاید حکمتی در کار باشه...

انسیه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 17:37

خوبه که !!!

اگه فقط یه چیزی بود چی؟؟....
اونوقت چی کار میکردی؟؟!! ها؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد