Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

تبریک

عیدتون مبارک

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 http://www.baazbaaraan.blogsky.com

عید شما هم مبارک

مهناز یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 13:29

سلام دکتر عزیز
من امروز اولین بار هست که وارد وب شما شدم البته در پی جستجو برای کلمه دژاو وقتی در گوکل سرچ کردم چند سایت را معرفی کرد که سایت شما اولیش بود و وارد شدم ولی هرچی گشتم راجع به دژاوو چیزی ندیدم البته من پنج شنبه راجع به این پدیده شنیدم ولی نمیتونم قبولش کنم به خاطر اینکه چرا ما به هر محل جدیدی که وارد می شویم این تصور وجود نداره که قبلا اونجا رو دیدیم اگر موضوع دیدن یک چشم زودتر از چشم دیگر است؟
ممنون میشم اگر جواب بدید

این علتی که گفتی در حد یک هایپوتز هست و جایگاه چندانی هم بین روانپزشکها نداره.البته به فرض صحت این نظریه، این سوال وارد هست،جوابی که بهش داده می شه احتمالا این خواهد بود که شرایط بدنی خاصی که در وضعیتهای خاصی ایجاد می شه باعث تاخیر در انتقال اطلاعات از یک چشم به مغز ، و یا تاخیر در پردازش اطلاعات بینایی در یک نیمکره مغز می شه.پس لزومی نداره در همه محیطها ایجاد بشه

انسیه یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 22:06


شما که به خونشون نزدیکترید
سلام ما رو برسونید
بفرمایید یه نفر اینجا هست که خیلی دلش می خواد بیاد مهمونی :)

ورونیکا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 http://veronika.blogsky.com

عید شما هم مبارک...
بعد از چن روز بالاخره امروز فرصت آنلاین شدن و پیدا کردم .

وبلاگ جدیدتون هم قالبش و هم ترانه خاطره انگیزی که واسه پشت صحنه اش گذاشتین فوق العاده ست .
تفکیک موضوعات خاص این دو تا وبلاگ هم فکر خیلی خوبی بود .
و البته به روز بودنش هم که خیلی بهتر بود:)

آلبالو دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:36

چند تا تبریک ... علتاشم که خودت میدونی دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد