Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

اسکیزوفرنی

بعد از چند شب امشب تونستم ۴ کلوم درس بخونم

اسکیزوفرنی رو تقریبا دارم تموم می کنم!

البته نه از روی رفرنس اصلی،

 چون خوندن اون یه خورده همچین برام سنگینه

و ترجمه هم نداره،حجمش هم وحشتناکه!

اشکال کار اینجاست که امتحان ارتقا رو باید از روی اون بدم!!

ای خدا کی این درس خوندن تموم می شه!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
تنــهاتـرین تنــهایـان شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
سلام دوست من
ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت شمس الشموس انیس النفوس ولی نعمت مردم ایران علی ابن الموسی الرضا رو به شما دوست عزیز تبریک میگم و امیدوارم که در سایه رحمت بی کران حضرت حق همیشه شاد باشید و امیدوار
ـــــــــــــــــــــــــــامضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

[ بدون نام ] شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 14:10

چرازcomprehensiveترجمه نشده؟
شاید چون متنش خیلی روونه!
دوست دارم یه روزی ترجمش کنم!

سپیده شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 16:14

خسته نباشی
از قدیم گفتن ز گهواره تا گور دانش بجو
پس هنوز اول راهی و حالا حالا ها باید بخونی به همین زودی خسته شدی؟!
راستی چه رفرنس با کلاسی دارین!

[ بدون نام ] شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:59

نه!نشون دادی که داری رزیدنت روان پزشکی می شی!از اسم وبلاگت معلومه که ماشاال... در ابتدای راه منگی !قرار گرفتی ....

[ بدون نام ] شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 22:14

موفق باشی دکتر،
وقتی درس تموم بشه و یه ده سالی کار کنی تازه می فهمی که زمانی که درس می خوندی چقدر زندگی بهتر بود...
بعد علاوه بر مطالعاتی که در راستای کارته احتمالا مطالعه تو فیلدهای جدیدو شروع می کنی...

سالی مک براید شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:00 http://blueclue.blogsky.com

سلام
وبلاگ جدید مبارک
خوش به حالت !وقت کردی جای من هم درس بخون.
اسم وبلاگت هم جالبه...مثل مطالبت.
اگر امشب مشهد هستی سلام منرا به امام رضا برسان...

آذین یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 15:07 http://little.blogfa.com

بخون بخون که تا آخرش ماها باید بخونیم زندگی همینه :بخون بخون!

ورونیکا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 http://veronika.blogsky.com

من تشنه این روزام...
حسرت خوندن چهار خط کتاب درسی رو دلمه!
نگین این حرفو(جمله آخرتون)!

آلبالو دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:33

خدا قوت دکتر ...
اگه توش چیزی هم به درد بخور واسه ما بود دریغ نکنی

سیاوش چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:17 http://khargh.blogsky.com

دوست عزیز سلام .. اسم متفاوت و گنگ وبلاگت منو تا اینجا کشوند !! راستش از دیدن مطالعات و تحصیلاتی که انگار در زمینه ی پزشکی دارید بسیار خرسندم .. در ضمن امروز نشریه ای خریدم که اولین شماره ش بود . به نام بازتاب دانش که نشریه ایست که درباره ی شناخت مغز و رفتار مقاله می نویسه و تقریبا کم سابقه ست در ایران .
و اما اصل حرفم .. من علم و اعتقادات به ظاهر عمیقی را همزمان در شما دیدم . نکته اینجاست که باور دارم انسانها بر مبنای اصول موضوعه ی اولیه ی ذهنشان که بیشتر در مراحل شکل گیری شخصیت های والدینی و کودکی در ذهنشان ایجاد می شود از محیط ، جامعه و کتابهایی که می خوانند یا اتفاقاتی که می بینند برداشت می کنند و به شناخت متفاوتی می رسند . خب ؟ و ویژگی این داده ها نقد ناپذیر بودنشان است مگر بر مبنای قدرت شخصیت بالغی به طور بنیادین نقدشان کنیم ! در هر صورت در بیانی واضح و مستقیم می خواستم از شما دعوت کنم که در مورد اسکیزوفرنی و پیامبران و تصور و یا همان تخیل خدا !! کمی تحقیق و مطالعه کنید . به عنوان یک کتاب بسیار خوب ؛ خاستگاه آگاهی ؛ اثر جولیان جینز را پیشنهاد می کنم که سه جلدی ست و نشر آگاه منتشرش کرده .. شاهکارست .. مایلم بخوانیدش و بعد حرف بزنیم .. با سپاس .. پاینده و پوینده باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد