Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

عنوان ندارد

تنهایی اونقدرها هم که می گن سخت نیست

.......(این  خط محتوی نوشته هایی بود که سانسورش کردم)

غذا پختن و ظرف شستن  هم که ارزش این حرفا رو نداره

فردا آقای پدر و مادر خانومی  از سفر بر می گردن و تعداد افراد خونه ما از ۱ به ۳ ارتقا پیدا می کنه.

کشیک فردا رو کنسل کردم(دو عدد عطسه)

پ ن: به یک فروند!‌ انسان که بتونه منو اونقدر عصبانی کنه که سرش داد بزنم نیازمندیم

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 http://akharinharfa.blogsky.com

من نمی‌دونم چرا هر وقت من تو نت‌ام شما به روز می‌فرمایید!

(نگین که تو که همیشه ...)

چشم
(درست جواب دادم؟!)

گل یخ یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 19:22

هر وقت احتیاج به عصبانیت داشتید من در خدمتم!
تو این کار فوق تخصص دارم!

بعید می دونم کار شما باشه!

گل یخ یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 19:25 http://doci.persianblog.com

راستی سلام !

حال شما؟!
چه خبر؟!
راستی منظور از غذا پختن و ظرف شستن رو نفهمیدم؟!
نکنه پولدارشدید می خواید کلفت استخدام کنید؟!

به! سلام از ماست!
سال نوتون مبارک!
شما چه خبر!

منظور بدی نداشتم
یعنی این ۳ روز غذا پختن و ظرف شستن کار زیاد سختی نبود
ما برای نون شبمون محتاجیم باباجان!

دریچه میترال یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 20:37 http://tabib_mshd.persianblog.com

سلام به یکی یدونه !!!(درست گفتم دیگه؟!)
...
.یعنی باید یکی عصبانیتون بکنه؟که بچه آدم هم باشه؟
چه روانشناسانه!!!!
جای بسی تفکر داره!
در ضمن آقا تو وبلاگ سانسور نکنین!

سلام
ته تغاری بگی بهتره!

اینجا هم حق نداریم سانسور کنیم؟!

ژاندارک یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:05 http://parastooyemohajer.blogfa.com

یک فروند، یک راس، یک گردان و یک فرد کدامیک گزینه ی مناسبتری ست؟!

یک فروند دیگه

میم دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:28 http://stormysea.persianblog.com

وای ی ی ،اتفاقا کارای سختین، خدا نسیب نکنه بیشتر از یه هفته بشه .
البته خوشبختانه یا بدبختانه زیاد نصیب من میکنه :)

اگه مثل من ۴ ماه رو توی روستا تنهایی کار کنی، دیگه عادت می کنی

هلال دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:03 http://tabib111.blogfa.com

می شه یه حدسهایی راجع به خط سانسور شده زد :
مثلا اینکه تنهایی اونقدرها هم سخت نیست البته بستگی داره از کی جدا مونده باشی
یا مثلا تنهایی اونقدر ها هم سخت نیست اما شما باور نکنید !

حدسهای خوبی زدین
البته سانسور هم نمی خواست ها!

انسیه دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 20:26

هااهاا!!
کی گفته تنها بودن سخته عمو پسرک تنها!!؟؟
اون هم الآن که هر کی از مامانش قهر می کنه
میره یه گوشه و واسه خودش تنهاترین آدم دنیا می شه!!!

هاااا!!!
نه عمو پسرک
دل کندن از این تنهاییه که سخته!!!!
بقیه رو از تنهایی در آوردنه که سخته.

* * *

راستی عمویی... می خوام یه نفر و بهتون معرفی کنم
که همچین مواقعی٬ یک تنه می تونه به جای یک فروند آدم کارتون رو راه بندازه:

آینه و دیدن قیافه ی عبوس خودتون فکر می کنم اینقدر عصبیتون کنه که ۳روز و کامل داد بزنید

بعدش هم که....
هاهااا
خوب اون فارنژیته و این داد زدنه دست به دست هم می دن و کاری می کنن که دیگه هیچوقت ازین پ.ن.ها ننویسید ؛)

عبوس چرا!؟
من به این شادی

....( مثلآ سانسورش کردم !) دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 20:28

ااااا

=))

بابا می خواستم یه تیکه ش ُ سانسور کنم
هاهاهاااا

یادم رفت همه رو نوشتم!!!!

:))

کدوم تیکه شو؟

میم دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 22:02 http://stormysea.persianblog.com

چند سال تنها زندگی کردن عادت نکردم :(

اوه!
باید حدس می زدم

ورونیکا دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:43

اینکه که گفتین غذا پختن و ظرف شستن که ارزش این حرفها رو نداره منظورتون چی بوده؟!

یعنی اونقدرها هم که می گن سخت نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد