Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

ارتقاء نامه

نه! مثل اینکه قضیه جدیه! فردا باید امتحان ارتقا بدم!

آخه من نمی فهمم. تا کی باید درس بخونم؟! بابا این آخر عمری هم ولمون نمی کنن چرا؟! ۱۰۰ بار گفتم دیپلمم رو که گرفتم بسه! نمی دونم چرا ول کنمون نیست این درس! آخه این ارتقا دیگه چه صیغه ای بود؟! خدا بگم چی کار کنه مخترعش رو! باباجان درس و مشق و امتحان مال تینیجرهاست! نه مال من پیرمرد! ۲۰ سال از این ۲۸ و نیم سال عمرم بطور رسمی، و ۱ سالش هم غیر رسمی درس خوندم. یعنی بالای ۷۰ درصد زندگیم! فاجعه ست. نه؟! اگه بخوام بی خیال فوق گرفتن بشم، حداقل ۲ سال دیگه روی شاخمه! ای خدا منو بکش راحت شم! ( کولی بازی رو حال می کنین؟!) آخه ۴هزار صفحه مطلب پیچیده و سخت، که ۱ نمونه ش رو بعنوان پی نوشت آخر پست قبلی نوشتم، رو چه جوری می شه توی این مغز جا داد؟! باور کنین از امروز عصر دیگه جواب نمی داد! هر جور و به هر جهتی که این مغزم رو می گرفتم نمی رفت توش! جاییش نسوخته باشه  یا اتصالی نکرده باشه خوبه! آخه من توی این سن باید برم توی پارک بشینم و واسه پرنده ها دونه بریزم و چای بخورم! درس خوندن دیگه از من گذشته! ما دیگه آردمون رو ریختیم و الک رو آویختیم! باید فکر آخرتمون باشیم دیگه!

آخیش!‌ چقدر غر زدم!

بهرحال فردا امتحان ارتقاست و اندوخته ها اندک و نیاموخته ها و نخوانده ها فراوان است و چشم امید به دعای خیر شما و امدادهای غیبی!! دارم.

نظرات 24 + ارسال نظر
الف.ک چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:14 http://open-area.blogsky.com

عجــــــب!!!

پس شما واقعا دکترین!؟!

D:

~x(

سپیده چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:22 http://gomshodegan.blogsky.com

عیبی نداره دکتر شب امتحانی اجازه داری هر چقدر دلت میخواد غر بزنی سر ما! مغزتم چیزیش نشده٫ فقط جو شب امتحان گرفتش!‌ جالبیش همینه که آدم چه مثه من جوون باشه!‌چه مثه شما پیر!! شب امتحان شب امتحانه!!

ایشالا امتحان فردا هم خوب میشه٫ مثه امتحانای قبلی:) من هم دعا میکنم٫ البته اگه اوس کریم نظری هم بکنه که بعید میدونم...

بعید می دونی اوس کریم نظری بکنه؟!
ما به امید اوس کریم داریم می ریم سراغ امتحان!

mary چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:35 http://architect-mary.blogsky.com

واقعا دکی آخه تو با این سنت دیگه درس به چه دردت می خوره :) همون توی این سن باید بری توی پارک بشینی و واسه پرنده ها دونه بریزی و چای بخوری :)
امیدوارم خوب بدی
منم دارم می رم وبمو ببندم

مرسی
!!

mary چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:50

نه وبم هنوز هست

دیگه نیس!!

دکتر سینا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:14 http://dastyary86.persianblog.com/L,

موفق باشی
ایام به کام

مرسی دکتر
شما هم همینطور

سپیده چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:25

منظورم نظر به من و دعاهای من بود نه شما! ایشالا به شما و دعاهای بقیه دوستان واست نظر میکنه و قبولی٫ اونم با یه نمره خوب:)

مرسی بهرحال!

دختر یخی چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:45 http://www.icylady.persianblog.com

دکتر جون بیخیال.امثال من و شما فقط بلدیم الکی داد و قال راه بندازیم آخرشم ولمون کنن فقط بلدیم امتحان بدیم.چون از اول عمرمون کار دیگه ای انجام ندادیم.همش درس بخون امتحان بده.....باز گلی به جمال شما ها که بالاخره یه جایی هست که آموخته هاتونو حداقل امتحان کنین ما ها که کلا ول معطلیم...راستی من فیزیک خوندم.امیدوارم نتیجه امتحانت خوب بشه.

امتحان کنیم؟! ما داریم از آموخته هامون استفاده هم می کنیم انگار ها!

سارا پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 00:35 http://www.dr-tranquil.persianblog.com/

به هر حال هر کسی را بهر کاری ساختند:)
امیدوارم امتحانتون خوب شه

مرسی

سارا پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 http://kelopatre.blogfa.com

دکی این حرفها رو فردا یادت می ره مطمینم..مخصوصا قضیه گنجیشک و اینا!!
من از ۳ روز مونده به امتحان تخصص قاط زده بودم...هوس کلاس مجسمه سازی..نقاشی با مداد رنگی...دیدن فیلمهای فارسی ماهواره!! کلاس رقص عربی! یادگیری تنیسو........رو کرده بودم!۱ و این که می نشستم کار عملی دانشگاه خواهرم و دوستاشو رو که شامل پیچیدن سیمهای ارتو دنسی دور میخ بود!! انجام می دادم و به نظرم کلی لذت بخش بود!! فکر کن...شب امتحان تخصص!! اینه................

ایول بابا!
کدوماش عملی شد؟!

mary پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:18

آره دیگه نیست بستمش

به سلامتی!!
کی باز می شه ایشالا!!!؟

دختر مرده پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 http://arameshdarowj.persianblog.com

بی صبرانه منتظرم ببینم امتحانو چکار کردی !!!!!!

پاس شد!

مدادسیاه پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20

شیری یا روباه؟:دی

مگه باغ وحشه؟!

طهورا پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 http://dandoon84.persianblog.com

حالا این امتحان ارتقا قضیه اش چیه؟؟ امروز رفته بودم دانشکده پزشکی دیدم نوشته :‌امتحان ارتقا طبقه ی دوم!؟؟ خوب اگه قبول نشی چی میشه؟؟ از دانشجوی رزیدنتی برکنار ت می کن؟؟ :دی

راستی با تبادل لینک موافقی؟

برکنار که نه! ولی یه سال عقب میفتی
لینک رو هستم

رویای... پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:55

از آخرین شب امتحانم ۴ماه گذشته و من برا ۸ماه دیگه که باز اون شب کذایی قراره بیاد خوف برم داشته ...اما نه فکر کنم به اون شدت تکرار بشه. به هر حال می تونم بفهممت فقط نفس عمیق بکشو خب شاید اگه کسی باشه که بتونه با حرفو کلامو نفسش آرومت کنه (به عنواندوپینگ!؟!) ... سخت نگیر رفیق . درست میشه!
در مورد کامنت قبلی منظورم خود شما بودید .من که استادتون رو نمی شناسم. و تازه رفتن پیش اساتید بی فایده ست .اگه دانشجوشون نباشی جدیت نمی گیرن . از اردیبهشت ۸۵تا الان ۳بار رفتم پیش دکتر عطار اما- سرشون شلوغ و بعدا بیا...-
پست مربوط به عشق که عشق اینترنتی رو شدیدا رد کردین برام کاملا پذیرفته شده اما دلم میخواست در بارهش می تونستم با شما بیشتر حرف می زدم.
می دونید دوست من باعشق اینترنتیش ازدواج کرد. البته از جزییات خیلی خبر ندارم .می خوام باش تماس بگیرم . به هر حال من دنیای مجازی رو مکان خوبی برای تبادل لاو نمی دونم. هر چقد هم صادقانه .هر چقد هم عاشقانه . و هر قدر هم آشنا ی حس و حال و روحیه هم باشن!
فکر می کنید آدم باید از این جور ریسک ها حذر کنه ؟!!

دکتر عطار؟ کی هستن؟
عشق توی دنیای نت یه مقدار آفتهایی داره که ریسکش رو بالا می بره. به نظرم نمی ارزه

شقایق پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 http://red-sea.persianblog.com

دیدی تموم شد رفت پی کارش.راحت شدین دیگه! اما اگه قبول نشین چقد دل اون اینترنهایی که چزوندینشون حال میاد :دی

!!

شقایق پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 http://red-sea.persianblog.com

ولی مطمئنم با نمره ی خوب قبول میشین:)

مرسی

رویای... پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:22

راستی من به سبک خودم براتون دعا میکنم . اگه سر جلسه امتحان حس کردین انگار یه روح دیگه کنارتون وایساده و می خواد کمکتون کنه ...خب شاید فرستاده من باشه !
اما در زمینه کمکهای اولیه و تست های زبان (اگه دارین!؟!)
شرمنده در سایر موارد تخصخصی نداریم و ممکنه به بیراهه بکشانیمتان!وینک!

راستی من هنوز دنیای مجازیم رو با شما share نکردم. نمی دونم چرا . شاید باید آب جارو بشه برا ورود دوستای جدید. ..
پس اون سطری که تو پست پره کشیک نوشتین شامل من نمیشه اما من باز میام اینجا چون حس میکنم - می توانم نگه دارم دستی دیگر را / چرا که دستی محکم مرا گرفته ست / به زندگی پیوندم داده است...-
با آرزوی فیروزی برای تو عزیز!

روحه رو که حس نکردم! ولی مرسی
شما رشته تون مگه چیه؟
مرسی

mary پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30

دکی خوب دادی؟

بد نشد، نسبت به خوندنم خوب بود

کاملیا پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 http://sweetchippy.persianblog.com

ای بابا برو عشق صفا درس رو ول مطلش :))))) از من یاد بگیر شب امتحات فیزیو نشستم چهار ساعت تموم پیانو زدم سرو صدای همه ی همسایه ها رو در آوردم:)))))

!!
حالا چرا وبلاگو آپ نمی کنی؟!

سپیده پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:53

امتحان چه طور شد آقای دکتر؟! شیری یا روباه؟!

بد نشد. پاس شدیم

زهره پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:37

سلام دکتر....کجایی؟بیا یه خبر بده که چی کار کردی اقلا... من که عملا هر روز بیشتر از دیروز به امتحانام گند می زنم !!!!خوب حالا چیو ؟! درسای علوم پایه !!!!بعد لابد انتظار دارین من بیام تا تخصص و .....ادامه بدم ....منی که موندم پشتکار بی نظیرم رو به چی تشبیه کنم؟!!!!!!!به محض اینکه یه فرصت می شه من یا خوابم یا نت!!!!!خدا رحم کنه واقعا ....ولی خداییش دیگه بهداشت و بیوشیمی و....هیچ انگیزه ای برا خوندن ایجاد نمی کنن دیگه !!!!(من اسمایلی می خوام) به هر حال دعا می کنم امتحانت رو خوب داده باشی ....در واقع مطمئنم یه جورایی!!!!

مرسی
درست رو بخون! از ما گفتن!

زهره پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:37

:)

راوی پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:45 http://www.halachera.blogfa.com

سلام دکتر بالاخره تموم شد ! خوش به حالتون. البته خودمونیم نگرانی کاذب بود دیگه! آخه چند نفر امتحان ارتقاء می افتن؟ به هر حال خسته نباشید. دیگه حسابی خوش بگذره. در مورد اون کار گروهی هم خوشحال میشم همکاری کنم.

چی تموم شد؟! مگه فارغ التحصیل شدم؟!
مساله فقط افتادن نیست. انتظار استادت که بهت اعتقاد داره...

سحر پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:35

امتحان خوب بود؟

بد نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد