Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

Déjà vu

Deja vu is the sense that one has previously seen or experienced what is transpiring for the first time

؟-->!

به هر شکلی که بود فکر و حواسم رو جمع و جور کردم و درس خوندن رو دارم کم کم شروع می کنم. هیچ چیزی بهونه کافی برای نمره پایین امتحان ارتقا نخواهد بود. پس وقت تلف کردن بیش از این روا نیست.

¤این روزها زیاد فکر می کنم.زیاد می خوابم و زیاد بیدار می شوم

¤¤کشش زمانه بر پیچشهای زندگی

خیلی از علامتهای سوال را به علامت تعجب تبدیل می کند...

 

نظرات 15 + ارسال نظر
فر یدا یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:44 http://vivalavida.blogsky.com

یعنی اول تر از من وجود نداره دکتر جون !!!!!
این روزها . . .بزنم به تخته . . . روزهای خوبیست . . .

ممممممممممممممم دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:18

۲کی جون اصلا خود شکل زندگی شکل علامت تعجبه .اره بخون من میدونم تو میتونی.

سپیده دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:18 http://gomshodegan.blogsky.com

شما مایه افتخار ما هستی دکتر! منم همین تصمیم رو واسه خودم گرفتم اتفاقا و نه در حد شما ولی تا حدودی موفق بودم:) جمع و جور کردن حواس واسه درس خوندن رو میگم!
¤ خوبه که هم زیاد میخوابی هم زیاد فکر میکنی آخه من معمولا زیاد میخوابم که زیاد فکر نکنم!
¤¤ باز هم مثل همیشه قشنگ بود...ولی بعضی علامت سوالها تا ابد همان سوال باقی میمانند...

پدر(نم‌نم) دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 http://father78.persianblog.com

موافقم

مینا دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:20

سلام دکتر عزیز. من دانشجوی سال چهارم هستم چندماهیست استیجر شده ام و به ابرویشن CGS برخورد کرده ام که معنی اش را نمی دانم و از هیچ کتابی هم پیداش نکرده ام. رویم هم نمی شود در بیمارستان از کسی بپرسم. گویا مربوط به تعیین سطح هشیاری می شود؟ میشود لطف کنید معنی اش را بگوئید؟ معمولا با یک عدد همراه است. خیلی متشکرم.

سلام
تبریک می گم
GCS مخفف Glasgow Coma Scale هست که بر اساس ۳ تا آیتم بین ۳ تا ۱۵ نمره می گیره. همونطوری که گفتید سطح هوشیاری بیمار رو به صورت کمی بیان می کنه

نیلی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 http://www.neelee.blogfa.com

از این وبلاگ خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشم اومد لینکش کردم تا هر از گاهی سر بزنم و مطالبتونو بخونم

فر یدا دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:44 http://www.vivalavida.blogsky.com

من فقط خواستم سوالی که کردم رو جواب بدی . . . من که نگفتم نظر پزشکی بده . . . ببین می گم با پزشکا مشکل دارم همینه دیگه . . . یا آدم حسابت نمی کنن . . . یا اگه حرف می زنن باید به زبان خارجی دکتری حرف بزنن !!! جواب من همینایی بود که اون ۲۰ دادن !!!! خیلی ساده و راحت !!!!!

باور کن این پزشکی اساسا خارجیه!

فر یدا دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:45

منظورم اون ۲۰ نفر بود !!!!

رژین دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:47

تو به عنوان روانپزشک میتونی در تصمیم گیری ها هم کمک کنی ؟!
میتونم باهات مشورت کنم ؟!

اگر از دستم ساخته باشه، حتما

BROKEN دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 14:29

اما من علامت های تعجبم به علامت سوال تبدیل شده!؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:20

حالا شدی دکتر جون خودم !!!!!

مهرنوش دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 19:33

به نظر من بهتره که همهءعلامت سوالها در طی مسیر تکامل خلاصه به یه علامتی به غیر از خودشون تبدیل شن....این خیلی بهتر از اینه که مدتها در سلول تاریک یک علامت سوال کشنده....زیر تیک تاکهای زمان له بشی...و هر لهظه احساس کنی به اخر خط رسیدی..........ولی هنوز ادامه داشته باشه...و تو هی دندون به جگر بذاری به امید اینکه خلاصه این علامت سوال تو هم یه روزی جاش رو به یه علامت دیگه ای میده....

هانیه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:27 http://acancericsoul.wordpress.com

حالا علامت تعجب بهتره یا سوال؟

میم دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 23:29 http://stormysea.persianblog.com

برنامه منم همینه بجز اینکه دیگه فکر هم نمیتونم بکنم

[ بدون نام ] جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:30

!!؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد